تعمیر داکت اسپلیت ال جی مدل ABVQ-36GM3T1

تهویه کارینو ارائه دهنده خدمات فروش ( نصب و گارانتی ) و خدمات پس از فروش ( تعمیرات ) انواع مدل های داکت اسپلیت ال جی

با تکنسین های مجرب و حرفه ای در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند .

دستگاه های داکت اسپلیت سقفی کانالی معمولی ال جی با دارا بودن ابعاد کوچک ،وزن کم ،یونیت داخلی و با استفاده از گاز R22 قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش را دارد . ظرفیت آنها 24000 الی 60000 BTU می باشد که مدل های 48 و 60 با برق 3 فاز بوده و مدل های 36-30 فقط تک فاز می باشد .

کد خطا یا ارور های داکت اسپلیت ال جی :

نمایش کد خطا بر روی نمایشگر لوازم خانگی در واقع راهنمایی برای پی بردن به محدوده احتمالی بروز اشکال در دستگاه شماست تا به این ترتیب راحتتر بتوانید به مشکل دستگاه خود پی ببرید اما دقت داشته باشید کد خطا به محل بروز اشکال ب صورت دقیق اشاره نمی کند .

بنابراین دقت داشته باشید برای پی بردن به اشکال واقعی باید حتما در زمینه تعمیرات دستگاه خود تخصص کافی را داشته باشید و شخصا دستگاه خود را دستکاری نکنید . چونکه ممکن است به خود و دستگاه آسیب وارد کنید .

شما میتوانید برای رفع خطا از تکنسین با تجربه و حرفه ای مجموعه تهویه کارینو کمک بگیرید تا با کوتاهترین زمان ممکن به مشکل دستگاه شما رسیدگی شود .

کد خطا ال جی :

ابتدا توجه داشته باشید در حالت اول چراغ ثابت باشد کولر در حالت عادی خود به سر می برد و هیچگونه مشکلی ندارد و در حالت بعدی اگر این چراغ به صورت متوالی چشمک بزند نشانگر خرابی بوده و باید طبق این لیست اقدام کرده و مشکل را بر طرف کرد .

کد خطا دستگاه داکت اسپلیت ال جی مدل ABVQ-36GM3

تعداد چشمک زدن چراغنوع ایرادکد خطا
1یونیت داخلی Thermistor اتصال کردن یا وصل نبودن1
2یونیت خارجی Thermistor اتصال کردن یا وصل نبودن2
5عدم ارتباط یونیت داخلی با یونیت خارجی5
9)واحد داخلی EEPROM)خطای حافظه9
10خطای فن داخلی قفل شدن یا از کار افتادن یا کارکردن با دور پایین10
Scroll to Top